Donatie

DE BULGAARSE ORTHODOXE KERK
“AARTSENGELEN MICHAEL EN GABRIEL EN
HEILIGE EERBIEDWAARDIGE PAISI I HILENDARSKI”
nodigt u uit donateur te worden. Het organiseren van kerkdiensten in de hedendaagse tijd een dure aangelegenheid.
Om in de toekomst mogelijk te blijven houden, zijn wij afhankelijk van u!

Donateur worden kan heel eenvoudig door het invullen en verzenden van onderstaand formulier.
U kunt daarbij zelf aangeven voor welk bedrag u donateur wenst te zijn en voor welke periode.
De minimale bijdrage betreft 25 € per kalenderjaar. Uw bijdrage kunt u overmaken op:

ABN AMRO- IBAN NL02 ABNA 0580 5030 38; BIC: ABNANL2A, t.n.v. BOK P. Hilendarski
Donatie formulier тук

Natuurlijk kunt u ook gewoon eenmalig een gift storten op de bankrekening van de Kerkelijke gemeente.

Hiervoor hoeft u dan geen machtiging af te geven.

Bij deze danken wij alle mensen die reeds op voorhand hun bijdrage hebben toegezegd en spreken de hoop uit dat er nog vele mogen volgen, zodat het voortbestaan van Bulgaarse orthodoxe kerk ook voor de toekomst is verzekerd.

Als uw wilt, kunt u ook een notariële akte op laten maken
voor een schenking aan de Bulgaarse orthodoxe kerk: hier het formulier invullen

Beschikking
span>Bulgaarse Orthodoxe Kerk is aangemerkt als